Nyálas és undorító, de Peller Mariann kimondta!
Véget ért péntek este a TV2 A Nagy Duett című show-műsora, melyben amatőr és énekes sztárok csillanthatták meg hangjukat hétről hétre. Trokán Nóra és Caramel távozhatott győztesként, de mit szólt ehhez Peller Mariann és Bereczki Zoltán?
Peller Mariann és Bereczki Zoltán

"Amit az arcunk tükrözött, az igaz volt és őszinte: Zoli valóban egy fokkal csalódottabb volt. Nekem az számított, hogy csak hadd énekeljem végig a harmadik dalt is, hiszen tudtam, hogy nem nagyon lesznek óriás koncertjeim a jövőben és ez az utolsó igazi nagy színpadi fellépésem ekkora közönség előtt. Az utolsó mondatunk, amit váltottunk az eredményhirdetés előtt az volt, hogy megkérdeztem Zolit: fel vagy készülve mindenre? S azt mondta, igen" - mesélte Peller Mariann, aki megszorította duettpartnere kezét, úgy várták az eredményhirdetést.
A műsorvezető sejtette, hogy nem ők nyerik a versenyt, mert szerinte a nézők mindig annak segítenek, aki gyengébben áll, így a szerencse és a pillanatnyi állás kérdése volt, hogy ki lesz A Nagy Duett győztese. Peller Mariannban nem volt rossz érzés, viszont Bereczki Zoltán arca nem titkolta a csalódottságot. Estére viszont már a színész is felengedett.

Trokán Nóra és Molnár Ferenc "Caramel" A Nagy Duett győztesei.
"Egy pillanatig nem volt bennem rossz érzés, mindketten eljutottunk a legvégéig. Elmentünk vacsorázni, s mikor odaértem a vendéglőbe, már láttam, hogy vigyorog az ablakon keresztül, úgyhogy megnyugodtam, hogy ő is jól van. Számomra egy villanás volt az egész, de nagyon melós tíz héten vagyunk túl, a vége felé éreztem, hogy már nagyon fáradok, merülőben vannak a vésztartalékok is, még mindig nem hiszem, hogy magamhoz tértem, de egy-két hét és felfrissülök. Nagyon hálás vagyok Zolinak és bármennyire is undorítóan, nyálasan hangzik: szeretem! Olyan lett a kapcsolatunk, mintha a bátyám lenne" - magyarázta Mariann, akihez hasonlóan érez duettpartnere iránt Trokán Nóra is, hiszen ő is testvérként tekint Caramelre.
"Iszonyatosan jó kapcsolat alakult ki közöttünk, nagyon jól tudtunk együtt dolgozni. Hasonlít a lelkünk, sokszor egyet gondolunk, egyet érzünk, majdnem mindenben végig egyet értettünk, tudtuk egymást kezelni, nem veszekedtünk: nagyon értékes embernek tartom Caramelt" - kezdte Trokán Nóra, aki a nagy ünneplésben még nem tudott nyugodtan beszélgetni duettpartnerével, de elárulta: biztos abban, hogy a későbbiekben is lesz közös munkájuk, fognak találkozni és beszélgetni.

A színésznő számára nemcsak öröm, de meglepetés is volt az eredmény, hiszen, ahogy mondta: nem így indultak neki a versenynek.
"Úgy tekintettük, mint egy magunknak való megfelelést, éles helyzetben való helytállást, bár Caramel életében az éneklés már picit gyakorlottabb dolog. Számomra ez inkább kihívás volt, mintsem véresen komoly verseny. Mindketten maximalisták vagyunk, nekem ott ért véget a az egész, amikor elénekeltük mind a három dalt, mert elégedettek voltunk. Aztán egyszer csak paff, kimondták a nevünket, és egy ideig nem hittem el! Azt hittem, hogy Zoliék nyernek, hiszen több szavazatuk volt először és az előző adások fényében is azt gondoltam, hogy nekünk nem lesz esélyünk"- mondta Nóra, aki szerint a maximalizmus hajtotta a párokat a verseny során, s ezt Peller Mariann is hasonlóan látja: Bereczki Zoltánt maximalistának nevezte, ami szerinte egyben erény is.