Falusi Mariann szereti a rosszfiúkat
Operaénekesnek készült, így az operától a népdalig, rapig mindent énekel, különböző zenei lehetőségeket használ a mondandójához. Falusi Mariann éppen Indonéziában volt, amikor a TV2-től keresték: lesz egy vetélkedő, volna-e kedve részt venni benne?
"Furdalt a kíváncsiság, tájékozódtam a részletekről. Elvállaltam. Különösen az tetszett, hogy Árpa Attila lesz a partnerem. Személyesen még nem ismertem, de fenegyerek hírében állt, és a könyvét is olvastam. Szeretem a rosszfiúkat, vártam a találkozást. Az első pillanattól imádom. Van benne vágy arra, hogy megmutassa magát. Aki egy dologban tehetséges, az másba is azzá válik. Azt is szeretem Attilában, hogy filmben, sztoriban gondolkodik. Alkotó ember, ötletei vannak ruhára, mozgásra" - mondja Falusi Mariann, aki szeret részt venni érdekes produkciókban.
"A Dzsungelt is az alkotás öröméért vállaltam el. Izgatott, hogy olyan tudjak maradni, amilyen vagyok. Itt se arról van szó, hogy ki milyen jól énekel, hanem hogy mekkora a rajongótábora. De amíg ott vagyunk, látszódjék rajtunk, hogy jólesik, amit csinálunk."