Belelihegett Falusi Mariann telefonjába a perverz hódoló
Titokzatos éjszakai telefonok, névtelen szerelmes levél és óriási, vörös rózsacsokor az autón. Falusi Mariann amióta jelentős súlyfeleslegtől szabadult meg, vonzóbb, mint valaha. Ezt nem csak a körülötte lévő férfiaktól kapott bókok bizonyítják, hanem az is, hogy egy ideje titokzatos hódoló jelent meg az életében, aki a legváratlanabb pillanatokban okoz neki meglepetést.
Falusi Mariann fogyókúrája meghozta eredményét. Az énekesnő sokkal magabiztosabb és szexibb, amióta 100 kg alatt van testsúlya, és ezt a férfiak is észrevették: pár hete titkos udvarlója van. Történt ugyanis, hogy egy ideje valaki rendszeresen felhívja a Pa-Dö-Dő énekesnőjét és beleliheg a telefonba, majd nem sokkal az első hívások után egy szerelmes levelet hagytak annak a zsírégető klubnak a portáján, amelynek köszönhetően látványosan lefogyott. Ezután Mariann kocsiját törték fel és ellopták egyik kedvenc fellépő ruháját, most pedig egy hatalmas, vörös rózsákból álló csokrot talált az autóján. Meg is fordult a fejében, hogy a tolvaj és a titokzatos udvarló talán egy és ugyanaz a személy, aki ezzel a gyönyörű virággal szeretné feledtetni a múltkori bosszúságot.

"Élvezem a helyzetet, hiszen még sosem volt ilyen kitartó titkos udvarlóm. Talán éppen ezért, másokkal ellentétben nem ijedtem meg, amikor először belelihegett az illető a telefonba. Sőt, egy jót nevettem. Egyébként nagyon jól esik, hogy valaki rajong értem. A múltkor is úgy meglepődtem, amikor mentem be a zsírégető klubba és a portán utánam szóltak, hogy érkezett nekem valami: egy levélkét kaptam, amin az állt, hogy Szeretlek Mari. A napokban pedig a nemrég feltört kocsimon találtam egy nagy csokor rózsát. El is gondolkodtam, hogy ez a rózsás hódoló törhette fel hetekkel korábban az autóm. Láthatta, milyen dühös voltam akkor, és most biztos ki akart engesztelni ezzel a szép csokorral. Kíváncsian várom a történet végét, ki tudja, talán az igaz szerelem is rám találhat." - árulta el mosolyogva Mariann.