Hajdú Péter és a Nagy Duett: szimpatikusan jöjjön le a képernyőről
Külkereskedő akart lenni vagy pilóta. Közben beiratkozott a MÚOSZ televíziós szakára és megtetszett neki az addig elérhetetlennek tűnő világ. Hajdú Péterre nagyon nagy hatással volt Déry, Friderikusz és Vitray Tamás, ám volt benne egy egészséges exhibicionizmus is. Ma már a hazai bulvár és a televíziós szórakoztatóipar egyik meghatározó alakja és alakítója. A Nagy Duett legutóbbi adásából búcsúzni kényszerült.
"Óriási dolog volt, hogy az én hangommal el tudtunk jutni a hatodik adásig. Élveztem ezt a műsort, nem gondoltam, hogy ekkora élmény lesz. Zoltán Erikát nagyon sajnáltam, ő kicsit pityergett, szeretett volna eljutni a döntőig és rengeteget dolgozott velem, de azt hiszem, ez így igazságos volt" - szögezte le Hajdú Péter, aki nemcsak elvállalta, hanem komolyan is vette az éneklést.

"Mindenben maximalista vagyok. Ki nem állhatom, amikor valaki trehányul végzi a munkáját. Ezt a műsort elvállaltam, itt nekem fizettek, ezért megtettem mindent, amit lehet. Mindenben ilyen vagyok. Simán bevállalom a hiányosságaimat. Nem gondolom magamról, hogy mindenhez értek. Tudtam, hogy nincs semmi hangom és nincs ritmusérzékem sem, azt viszont megpróbáltam irányítani, hogy ez ne bénán jöjjön le a képernyőn, hanem szimpatikusan."