Árpa Attila: Kemény vagyok
Mackós termetétől megszabadulva növesztett deltás izmokat Árpa Attila (40), amit a TV2 zenés műsorában, A Nagy Duettben rendszeresen meg is mutat.
A színésszé avanzsált producer 7 kilót fogyott, amióta életmódot váltott, mégpedig úgy, hogy elmondása szerint egyáltalán nem sanyargatta a testét.
– Az amerikai foci miatt kellett a súlyomat növelni, hiszen pont az a jó, minél nagyobb egy játékos. Amikor azonban elkezdtem a színészetet, rájöttem, hogy nem mindegy, hogyan mutatok a színpadon, ahogy az sem, hogy a méreteim miatt csak az „ukrán testőr" szerepét osztják-e rám vagy sem – magyarázta Árpa.
Árpa Attila A Nagy Duett
– Életmódváltásba kezdtem: rendszeresen futok, szálkásítok, és egészséges ételeket eszem. 6-7 kiló felesleg már le is ment, így 100 kiló helyett most már csak 93-94 vagyok – árulta el.