A Nagy Duett: Tóth Vera izgul Rákóczi Feri miatt
Tóth Vera napjai izgalomban telnek: egy új, zenés produkcióban kapott szerepet, ám nem egyedül kell színpadra állnia, hanem egy olyas valakivel, aki nem tud énekelni. A tapolcai Megasztár győztest egy amerikai étteremben kaptuk el, s bár az új feladathoz gyűjti az energiát, nem hamburgert rendelt, mert mint mondja, jó ideje odafigyel arra, hogy mit eszik.
- A Nagy Duett című műsorban szerepelek majd Rákóczi Feri-vel, őt kaptam páromul. S bár magamban ezúttal is biztos vagyok, miatta viszont izgulok, mert egyáltalán nem tud énekelni. Affinitása van a zenéhez, muzikális, de hangja, az nincs. De nem baj, Csík Sanyi énektanárral megpróbáljuk kihozni belőle a maximumot, és egy nagy buliként fogjuk fel a versenyt – mondja Vera, aki annyit elárult, a műsorvezetővel közös első daluk egy olyan szám lesz, amit ő sokat és sokszor énekel fellépésein. A próbákat épp ma kezdik el.
- Táncolni viszont nem fogunk, mert én nem tudok, sőt, bevallom, nem is lehet velem mit kezdeni ezen a téren. Valami minimális koreográfiát azért majd beleviszünk a dologba, de mi nem ezzel szeretnénk megnyerni a nézőket. Egyébként abban hasonlítunk Ferivel, hogy mindketten maximalisták vagyunk, és a természetességet szeretjük. Nekem hiába mondják például, hogy tegyem a kezem a fejem fölé, és nézzek csábosan, ha én egyszer nem olyan vagyok. Feri, bár profi a média világában, ő sem tud eljátszani olyasmit, ami nem az ő stílusa. Egyébként régóta ismerjük egymást, egy főzős műsorban is szerepeltünk már – teszi hozzá Vera, aki lelkiekben leginkább koncentrál, hogy társa minél jobban érezze magát.- Én köszönöm, mentálisan és fizikálisan is jól vagyok. Ez valószínűleg annak is köszönhető, hogy másfél éve folyamatosan odafigyelek arra, hogy mit eszek, próbálok egészségesen élni. Meghallgatom és megfogadom a szakértők, dietetikusok tanácsát, zsíros ételeket nem fogyasztok, energiadúsat is csak akkor, ha fellépek, mert akkor szükségem van erőre. Új lemezt egyelőre nem készítek, most az induló műsorral vagyok elfoglalva, de később szeretnénk egy igazán nagy koncertet adni, ahol egy szimfonikus zenekarral állnék színpadra.
A zenéhez nem elég csak a tehetség- Tele vagyok álmokkal, tervekkel és életszeretettel, ami nagyon kell ebben a szakmában. Fontos, hogy ember tudj maradni és alázatos, nem elég a tehetség. Sok hibát elkövettem, de alapvetően nem bántam meg semmit. Elért sikereimről talán egyszer egy könyvben többet fogok mondani, de most legyen elég annyi: hogy mindenkinek sikerülhet – mondja magáról az énekesnő.