Kicsit bánja hogy kiestek a Nagy Duett műsorból de azért ragyog a boldogságtól, hisz egyrészt szerelmes, másrészt új műsort kapott a TV2-n Orosz Barbara.
Testhez állóbb feladatot talán nem is kaphatott volna, hisz ő lett a Talpig nő műsorvezetője.

Miután véget ért az éjszakai műsorom, fél évig nem volt munkám. Kemény időszakon vagyok túl, de senkinek nem panaszkodtam, türelmesen kivártam, míg megtalált egy újabb feladat. Korábban el sem tudtam képzelni egy ilyen váratlan kényszerszünetet. Tizennyolc éves koromtól megszoktam, hogy dolgozom, hogy magam fizetem a számláimat, hogy folyamatosan pörög az életem. Elhatároztam, ahelyett, hogy pánikba esnék, megpróbálok türelmes lenni, erőt gyűjtök, többet figyelek magamra, és az új helyzet kiváltotta reakcióimra. Nem lehet mindig szerencsénk, és néha le kell mondanunk olyasmiről, amit addig fontosnak tartottunk. Sosem tudtam bánni a pénzzel, most végre megtanultam spórolni, és csak akkor járok autóval, ha nagyon muszáj. Imádok sétálni és gyakran utazom tömegközlekedéssel. Sokan talán nem is feltételeznék rólam, de szeretek turkálóban vásárolni. Csak egy kis fantázia kell ahhoz, hogy így is csinosan öltözzek - és persze egy jó varrónő.
A bizalom jele

- Nem a drága, márkás ruháktól lesz valaki vonzó. Szerintem egy igazi nő ismeri, elfogadja, megszereti az adottságait, megtanul bánni velük, és eközben örömét is leli nőiessége megélésében. Ha jól érzi magát a bőrében, és bízik magában, attól a kisugárzása is erőssé és ragyogóvá válik. És bevonzza az olyan férfit, akire szüksége van. Édesanyám szokta azt mondani: tanuld meg elengedni a dolgokat. Igaza van. Egészen addig hiába várjuk a szerelmet és a lelki harmóniát, míg görcsösen akarjuk. Engem mindig a határozott, karizmatikus férfiak vonzottak, akik magabiztosak, az élet minden területén megállják a helyüket, de otthon, a kedvesük mellett anélkül mutatják meg az érzékenységüket - és néha a könnyeiket -, hogy úgy éreznék, csorba esett a férfiasságukon. Engem egy kapcsolatban mindig ez a pillanat érdekel a leginkább, mert már feltételez egyfajta biztonságérzetet, önátadást. Számomra az őszinteség a párkapcsolat egyik legfontosabb pillére. Ennek ellenére, bár nem vagyok híve a taktikázásnak, azt gondolom, néha nem árt, ha egy nő finoman használja az eszközeit. A férfiak többsége szereti az egyenes beszédet, hálásak, ha felfedjük előttük az érzéseinket, ha konkrétan megmondjuk nekik, mi bánt, vagy mi tesz minket boldoggá. Csak a megfelelő pillanatot kell megtalálnunk, és ügyelnünk kell arra, hogy ne érezze támadásnak a szavainkat.
Mindig volt pasi mellettem
- Igazából sosem voltam szingli, mindig volt mellettem valaki. Kimondottan a nehéz természetű férfiakat találtam vonzónak, akikkel aztán nap mint nap harcolhattam. Elvekért, szabadságért vagy csak azért, hogy épp milyen filmet nézzünk a moziban. Életem fontos férfiai mindannyian humorosak, tehetségesek, munkamániások és maximalisták voltak, de külsőre semmiben sem hasonlítottak. Boldog csak akkor tudok lenni, ha szabadnak érzem magam, ha nem érzem azt, hogy féltékenységgel korlátok közé szorítanak, ha megmaradhat a saját mozgásterem. Egy kapcsolatban mindenkinek szüksége van arra, hogy néha egyedül tudjon lenni, a másik fél pedig ezt ne menekülésnek érezze, hanem megértse és tiszteletben tartsa.
Olyannak szeret, amilyen vagyok
- Jelenlegi párommal fél éve vagyunk együtt. Határozott, figyelmes és romantikus férfi, aki mindig megnevettet, és olyannak szeret, amilyen vagyok. Ő civil, ügyvédként dolgozik. Lépést tart a csapongásaimmal, és nagyon türelmes velem. Már mindkettőnk családja ismeri egymást, de a házasság és a gyermekvállalás kérdése még nem aktuális, nekem most a párom és a családom mellett a munkám a legfontosabb, erre szeretnék koncentrálni.