A Nagy Duett nyertese: Hajdú Péter és Zoltán Erika!
A Nagy Duett nyertese: Hajdú Péter és Zoltán Erika! S, hogy miért mondjuk ezt? Nos, a közös produkciójuk már az első előadás után óriási sikert hozott. - Szerethető produkció, olyan volt Péter benne, mint egy kisgyerek, annyira édes! - áradozott egy lelkes bulváros olvasónk, aki hozzátette, látszik hogy rengeteg energiát beleölt a gyakorlásba az ország egyik legnépszerűbb médiasztárja.
- Jó volt látni, hogy a kulisszák mögött minden szereplő jót bulizott a dalra és Orosz Barbara is jókedvűen, boldogan tombolt az előadásra - mesélte egy Hajdu Péter fan.
Honlapunk kíváncsi volt Hajdú Sarka Kata véleményére is, akit szerda délután értünk el telefonon: - Épp takarítok, és azon vettem észre magam, hogy közben már én is dalolászok. Nagyon drukkolok Péternek, így én is arra szeretném kérni a bulváros honlap olvasóit, hogy szavazzanak a férjemre, aki hatalmas lendülettel folytatja a gyakorlást. Amikor megérkezik a próbáról, egyből táncra pendül velem.
Hihetetlen, hogy mennyire jót tesz az embernek egy éneklés, egy kis táncolás. Szerintem ebben a nehéz válsággal övezett időszakban kell mindenkinek egy kis kikapcsolódás és szerintem ez a műsor is sok-sok embernek szerez örömöt. Én pedig örömmel támogatom Pétert mindenben, hisz tudom mennyit dolgozik a saját vasárnapi Esti Frizbi műsorán és ezen a pénteki Nagy Duetten is.