Kiderült, Árpa Attila miért csinálta
Nem volt szívfájdalma, hogy az amerikai futballbajnokság nagy részét ki kellett hagynia a próbák miatt. Árpa Attila volt már kreatív igazgató, producer, színész, most pedig A Nagy Duett című műsorban Falusi Mariann tanítványaként csillogtatta meg tehetségét.

"Mariannal csak felszínesen ismertük egymást. Hallottam, hogy korábban csak egy rettegett producert látott bennem. Sokan azt gondolják, tényleg olyan az egyéniségem, mert munka közben keménykezűnek kell lennem, de teljesen más vagyok magánemberként. Mariann nagyon profi, és ha elbizonytalanodtam, elég volt csak, hogy rám nézzen a színpadon" - meséli Árpa Attila, aki most vállalt először énekes-táncos szerepet, így néhány pluszkilótól is megszabadult.

"Teljesen más versenyhelyzet színpadon állni és énekelni, mint amikor a rögbicsapattal játszom. Amikor beindult a színészi pályafutásom, beálltam azok sorába, akik a 'testükből élnek'. Úgy gondoltam, olyan formába hozom magam, hogy színpad- és képernyőképes legyek. Korábban sem voltam dagadt, és az amerikai fociban az a jó, ha egy férfi minél nagyobb darab. Úgy 100 kg-ot nyomtam, egy kis apró felesleget, mindössze 6 kg-ot kellett leadnom. Odafigyeltem, hogy mikor mit eszem, és gyakrabban eljártam futni, görkorcsolyázni."