Visszavonul A Nagy Duett nyertese

Trokán Nórát sok pozitív dolog érte az utóbbi időben, ami energiát ad neki. A Nagy Duett című műsorban bizonyította énektudását, pedig az elején megijedt a feladat nagyságától. Attól, hogy egy óriási gépezetbe került, ahol sok mindennek meg kell felelnie. A siker ellenére rájött arra, hogy a show-biznisz távol áll tőle.
"Maradok inkább színésznő, a művészi oldalon. Nem akarom eladni a lelkemet bármiért. Ezt nem azért vállaltam el, hogy elkezdjek tévézni és nagyon ismert legyek, hanem azért, hogy mint színésznő, profitálhassak belőle. Hogy többet forogjon a nevem, hogy valakinek jobban eszébe jussak. Ha azt akarták volna, hogy dobáljak palacsintát valakinek a fejére, arra nemet mondtam volna. De Caramel neve és személye garanciát jelentett" - mesélte a hot! magazinnak a színésznő.
"Volt két percünk hetente, hogy úgy mutassuk meg magunkat, ahogyan akarjuk. Ez nagy lehetőség. Először féltem, hogy a színházi szakmában ez mit fog kiváltani, de az az érdekes, hogy még a legkritikusabb ismerőseim is azt mondták: meg tudtuk mutatni, hogy egy show-ban is lehet értéket közvetíteni" - vélekedik Trokán Nóra, aki örül annak, hogy jó időszakát éli az életének.
"Egy csomó tök jó dolog történik. Olyan szerepeket kapok a színházban, hogy két kezemet összeteszem. Egy éve elkezdtem fotózni, és most felkértek, hogy a Színművészeti Egyetem új honlapjára én csináljam a portrékat a tanárokról. Imádok ilyen sok mindent csinálni egyszerre! Zajlik az élet körülöttem, ráadásul társam is van ebben, és ezt nagyon élvezem" - tette hozzá.