Megalázták Majkát New Yorkban: meztelenre vetkőztették!


Majka Las Vegasban
 Az Everest Poker magyar profija reméli: a pokoli kezdés után csak jó jöhet számára Las Vegasban, a WSOP-n, vagyis a pókeres világbajnokságon
Megalázták Majkát a New York-i repülőtéren! A póker-világbajnokságra igyekvő műsorvezetőt kiintették a sorból, majd meztelenre vetkőztették a biztonságiak, kis híján testüreg-motozást hajtottak végre nála. A rapper állítja: pokolian kínos perceket élt át.
Nem elég, hogy egy vírus miatt borzalmas napok vannak mögöttem, állandó rosszullét kerülget, és New Yorkban is orvoshoz kellett mennem, még a reptéren is kikészítettek – mesélte az Everest Poker profija már Las Vegasban. – Folyamatosan besípoltam a detektoros kapunál, pedig minden fémet levettem magamról: óra, nyaklánc, karkötő, gyűrű, öv. Semmi sem maradt, ami jelezhetett volna, mégis sípoltam. Ilyenkor tovább szokták engedni az embert, engem azonban kiszedtek a sorból hatalmas biztonságiak, és elvittek egy külön helyiségbe, ahol teljesen levetkőztettek. Csak a kisgatyám maradhatott rajtam, de tényleg féltem, hogy azt is levetetik, és jöhet az a bizonyos testüregmotozás...
 Miután végül mindent rendben találtak nála, sűrű bocsánatkérések közepette útjára engedték Majkát. Ő azonban nem érezte nagyon viccesnek a helyzetet.
 - Nagyon kellemetlenül éreztem magam, talán még sohasem aláztak meg ennyire. Nem tudom, lehet, hogy a sok tetoválásom nem tetszett nekik, de ez nem ok arra, hogy azt csináljanak velem, amit csak akarnak, ráadásul minden ok nélkül.
 Az ózdi hős reméli: ezek után már csak jó jöhet, és végre leteszi a névjegyét a Las Vegas-i pókeres vébén.