Énekel és filmezik Árpa Attila

Árpa Attila
A nyári hónapok szinte minden napját forgatással tölti Árpa Attila (39), aki ha mégsem a kamera előtt vagy mögött áll, akkor Falusi Mariannal közös lemezén dolgozik.
Sűrű nyara lesz. Milyen munkákkal telik az elkövetkezendő pár hónap?- Június végén utazom két hétre Afganisztánba, ahol egy dokumentumfilmet forgatok. Utoljára a főiskolán rendeztem ilyet, és nagyon szeretném megmutatni, hogy egy ilyen jellegű film is lehet izgalmas, mozgalmas, és erre ez a közeg, a téma nagyon megfelelő. Utána itthon töltök egy kis időt, ezalatt egy angol akciófilmben szerepelek majd, és Mariannal felvesszük a lemezt. Július végén Amerikába utazom, ahol Sas Tamás készülő filmjében szerepelek, és persze dolgozunk a Csoportfüggő című mozin is Juszt Balázzsal. És aztán őszre szintén sok projekt van, de ezekről később.
Falusi Mariann is készít közben egy lemezt. Arról mit lehet tudni?- Saját dalok lesznek rajta, amelyeket én írtam nyolc évvel ezelőtt. Abban az időben készítettem egy lemezanyagot, amely aztán a fiókba került. A Nagy Duett alatt egyszer egy próbán kezdtem el játszani az egyik dalt, amely nagyon megtetszett Mariannak, és aztán szerencsére azoknak is, akikkel végül készítjük a lemezt.
Ezek után marad ideje a családjára?
- Mondtam nekik, hogy ha van kedvük, Afganisztánba eljöhetnek velem, hiszen ott nagyon jó idő van, de aztán rájöttünk, hogy sok a zápor, főleg a golyózápor, így lemondtunk erről.