A Nagy Duett 2013 - Dopeman Londonba ment klipet forgatni

Pánikot okozott a brit fővárosban Dopeman. A Super TV2 sztárja egy nem mindennapi klip forgatása miatt érkezett Angliába, ahol nem várt rémületet okozott.
Az elmúlt héten Londonba mentem klipet forgatni, melynek igazán egyedi témája volt: a pénzbehajtás. Tulajdonképpen kis Itáliává változtattuk a brit fővárost. Megdöbbentő jeleneteket vettünk fel, sőt, az utca emberét is rá tudtuk beszélni arra, hogy közreműködjön a videóban. Úgy tettünk, mintha különböző bűncselekményeket követnénk el, és ez teljesen spontán módon alakult. Nem volt megrendezve - kezdte az Új Ásznak a bevállalós rapper, majd bevallotta: nem sokon múlt, hogy letartóztassák a rendőrök.
Rábeszéltem a járókelőket, hogy tegyenek úgy, mintha én lennék az uzsorás és rettegnének tőlem, valamint bementem az üzletekbe, mintha védelmi pénzt követelnék az eladóktól. Olyan is előfordult, hogy forgatás közben rám köszönt egy angol férfi, hogy "Hello Dopeman! Nice to meet you!" Nagyon jól esett, hogy ilyen távol a hazámtól is felismertek. De az is megesett, hogy megijedtek tőlem. Sajnos elhúzódtak a felvételek, ezért a Nagy Duett főpróbájáról elkéstem - tette hozzá Dopeman.