A Nagy Duett TV2 - Nótár Mary és Fekete Laci erős duett lesz

Nótár Mary egy ország szívébe lopta bele magát a Sztárban sztár adásai alatt, így nem meglepő, hogy a TV2 show-jában, A Nagy Duettben újra számolni kell a mulatósénekesnővel. Ráadásul partnerével egy címet már biztosan birtokolnak, a törékeny és alacsony Mary ugyanis teljes ellentétével, a hatalmas erőemberrel, Fekete Lacival lép majd színpadra. Amikor először meghallottam a nevet, nagyon meglepődtem, de aztán elképzeltem  magunkat, és nevettem egy jót. Nagyon komikus látványt fogunk majd nyújtani, de szerintem jó párost alkotunk majd, mesélte Mary, akinek első találkozásukkor be is igazolódott, amit várt, mégpedig, hogy merőben viccesen néznek ki egymás mellett.
A mellemig ér, valóban teljesen beárnyékolom, ha elé állok, mesélte nevetve Fekete Laci, akit az első próba előtt Brigitta nevű lánya okított ki Nótár Maryből. Bevallom, nem igazán tudtam, hogy ő kicsoda. Most már találkoztunk, és nagyon szimpatikusnak találom, egy nagyon kedves, jó kedélyű lány, mondta az izomember, aki február 9-én igazi versenyzőként áll a műsorhoz: szeretne nyerni. Igaz, saját bevallása szerint ennek épp az éneke tud majd gátat szabni.
Egyszer fakadtam dalra a család előtt, akik azt mondták, igen jó a hangom csótányirtásra. Ki tudja, lehet, a stúdióban is van egy-két példány, így legalább emiatt örülnek majd nekem, viccelődött Laci.
Nótár Mary egyébként ismét hatalmas áldozatot hoz azért, hogy a színpadon, ha szerencséje van, hétről hétre újabb és újabb szerepekbe bújjon, az énekesnő ugyanis ismét Budapestre költözött. Ez a műsor is nagyon sok felkészülést igényel, rengeteg próbával jár, amelyet Miskolcról nem tudnék megoldani. Persze ezzel a döntéssel ismét fenáll a helyzet, hogy ritkán fogok találkozni a kedvesemmel, vallotta be Mary, aki nagyon örül annak, hogy Sándor ilyen türelmes és támogató.