A Nagy Duett TV2 - Énekes lesz Joshi Bharat

Csepregi Évával áll majd színpadra a TV2 indiai műsorvezetője, Joshi Bharat.
Ahogy arról korábban írtunk, február 9-én indul a harmadik évaddal, a Nagy Duett. A zsűri és a műsorvezetők (Liptai Claudia és Tilla) nem változnak, de a sztárpárosok igen. 
Ezúttal többek között Joshi Bharat Csepregi Évával lép színpadra. 
Ez egy teljesen új terep számomra, annak ellenére, hogy amikor bábszínészként végeztem, vizsgáztam énekből is, kezdte Joshi Bharat a StoryOnlie-nak, aki korábban már elmesélte, hogy annak idején bábszínészként ő alakított Süsü, a sárkány farkát. Joshi és Csepregi Éva egyébként rögtön megtalálta a közös hangot, ezért a sorselemző alig várja a közös munkát. Már beszéltünk arról, hogy ki milyen zenét szeret. Én odavagyok a Beatles-ért, de persze nem lehet minden adásban azt énekelni. Évában nagyon bízom, hallgatni fogok rá és addig a hangomon is próbálok csiszolni. Eddig mindig azt mondták - amikor elkezdtem énekelni - hogy hagyjam abba. Reméljük ezentúl ez másképp lesz, tette hozzá Joshi.